Sziasztok!

A mai shake-emet barackkal egészítem ki; lehet nektarint vagy érett őszibarackot belerakni, mellé még egy kiskanál fahéj és egy kiskanál kurkuma. Utána vízzel összeturmixoljuk és kész is. Ha a sűrűséget és az ízélményt szeretnénk növeli víz helyett eljátszhatunk a rizs- vagy szójatej gondolatával is, vaníliás ízesítésben az igazi. Érdemes fogyasztás előtt bedobni a hűtőbe, így igazán isteni hűsítő lesz ebben a szép időben.

Gyümölcsösen finom ízén kívül igazi energia bomba, tele tápanyaggal és vitaminokkal.

Tudtad például, hogy a fahéj rendkivuli emésztés segítő? Megnyugtatja a gyomrod, emésztést javító hatása miatt remekül passzol a diétához.

Ne feledkezzünk meg a kurkumáról sem, ami pedig a máj és az epe ápolásában tölt be fontos szerepet egyedül álló hatóanyagai által. Emellett remek vitamin kombinációt biztosít kezdve a C-vitaminnal, a káliumon, vason és nátriumon keresztül.

A fent említett kombináció mellett még az őszibarack is bejön a képbe, ami köztudottan alacsony kalória tartalmú gyümölcs, hatalmas víz százaléka és rostjai pedig  segítik az emésztést. Ezáltal lesz a felszívódás tökéletes, így a shake egyedüli energia forrást biztosít.

  +1 tipp

Szeretnéd egy kis fehérjével feldobni a shaket? Dobj bele nyugodtan némi protein port. Rendkívül hatásos edzés után, mert vissza nyered az elvesztett vitaminokat és a fehérje felszívódása is akadálymentes. Legjobban a vaníliás íz passzol bele, de hát ízlések és pofonok. Ügyelj nehogy túl sűrű legyen. Ebben az esetben lehet a vízzel jobban jársz, mint a tejes megoldásokkal, de ez persze mennyiség függő.

Írj véleményt!

comments