A következő edzős videó a teljes testet átmozgatja. Manapság divatos, hogy parkokban, játszótereken úgynevezett street workout eszközök találhatók. Ezeket is felhasználva készült az edzésprogram. Használjátok ki a napsütést és a kellemes időt, amíg tart, kapd fel a kedvenc Indigo szetted és irány a legközelebbi park. Én a Mozaik szettet viseltem.

Alapos gimnasztikai bemelegítés után, egy kis futás a lépcsőn fel illetve le, hogy a pulzusunk kicsit megnöveljük. Felsőtesttel kezdjük az edzést, utána egy kis hasizom, majd folytatjuk alsó testtel. A fekvőtámaszok opcionálisak, válassz az edzettségi szintednek megfelelően egy széles és egy szűk fekvőtámasz variációt. A gyakorlatok mellett találtok javasolt ismétlésszámokat. Három körben végezzük el mind az alsó, mind a felsőtest gyakorlatait. A hasizom gyakorlatokat akár többször is.

 

  1. Vízszintes létrán függésben haladás, végén leugrással (3x)
  2. Szűkfekvőtámasz (12 ism.)
  3. Széles fekvőtámasz (12 ism.)
  4. Tolódzkodás tricepszre (10 ism.)
  5. Függeszkedés (3×1 perc)
  6. Fekvőtámasz nehezítve (lábak helyzete magasabban legyen, mint a karoké)
  7. Szűk fekvőtámasz nehezítve (oldalazva haladással)
  8. Fekvőtámasz váltott lábemelésekkel
  9. Felülés „ferde padon” (20 ism.)
  10. Nyújtott lábemelés könyöktámasszal (20 ism.)
  11. Guggolás lábemeléssel (10 jobb – 10 bal láb)
  12. Guggolásba ugrás lépcsőn felfelé (10 ism.)
  13. Kitörés térdfelhúzással (mindkét lábbal 12-12 ism. )

Bízom benne, hogy meghoztam a kedvetek egy kis mozgásoz! Hajrá!

Írj véleményt!

comments