Esett már szó korábbi bejegyzésben az intervall típusú edzések igazán jótékony hatásairól, olvasd el itt: https://fullfit.hu/milyen-mozgasformat-valasszak-intervall-edzesek/. Most egy ilyen jellegű edzéstípust szeretnék veled megismertetni, amely tömegeket vonz az edzőtermekbe, hiszen egy valódi csúcstermék!

A M.A.X. tréning Svájcban jött létre, megteremtője a Star Education AG. www.star-education.ch

M.A.X. 

Muscle – Intenzív testedzés, amelynek fő fókusza az izom-és alakformálás. Élettani ismeretekre épülő állóképességi tréning, amelynek kiemelkedő a zsírégető hatása.

Activity – A tökéletes gyakorlatválasztással és azok kombinációjával gyorsan fejlődik az állóképesség, az erő, és a koordináció.

Excellence – A legújabb edzéselmélet, tudományos háttérrel.

Train hard but smart!

Eddz keményen, de okosan!

A M.A.X. 30 perces, nagyon pörgős, atletikus csoportos edzésmódszer, amely 12 hétre előre rögzített, konkrét gyakorlatsorokat tartalmaz.45 másodperces terhelési szakaszokat 15 másodperces pihenő szakaszok követik. Az edzéselemeket step-lépcsővel, illetve step-lépcső mellett hajtjuk végre. A gyakorlatok főbb jellemzői közé tartozik, hogy rendkívül könnyen megtanulhatóak, de nagyon-nagyon hatékonyak!!!

            Mitől lesz ez az edzésforma ennyire hatékony?

Ismeritek a mondást: ” Ismétlés a tudás anyja!”

Nos, ebben az esetben, ez a közmondás teljesen helytáll, hiszen a gyakorlatokat (csekély gyakorlatsor variánstól eltekintve) 12 hétig végzed, ami remek lehetőség a gyakorlásra, a mozdulat kivitelezés tökéletesítésére, elmélyítésére, valamint az erős izomláz kiküszöbölésére. Ezáltal biztosítja számodra a hatékony edzést és fejlődést.

            Mire számíthatsz egy M.A.X. tréningen?

A bemelegítés már az edzéskoncepció részeként jelenik meg, az elkövetkezendő terhelésre készíti fel az izmokat, ízületeket.

Ezt követik a kondicionáló sorozatok, pontosan 3 sorozat, amelyben mindig 3 gyakorlat szerepel egymás után, a következő bontásban:

  1. gyakorlat-állóképesség fejlesztésére
  2. gyakorlat-erőállóképesség fejlesztésére (láb és farizmok)
  3. gyakorlat-erő fejlesztésére (felsőtest, törzs, egyensúly)

Ezeket a gyakorlatsorozatokat kétszer ismételjük, egyszer jobb, egyszer baloldallal kezdődően, így figyelve a két agyfélteke összehangolt működésének elősegítésére. 🙂

Mit nyújt Neked a M.A.X.?

  • rendkívül hatékony edzésprogramot
  • zsírégetést
  • alakformálást
  • állóképesség-, erő-, koordinációfejlesztést
  • optimális zsíranyagcserét
  • motiváló zenéket
  • erős és feszes lábakat, farizmokat, stabil törzsizomzatot
  • mentális és fizikai kihívást
  • fejlődést

            Kinek javasolt mozgásforma a M.A.X. tréning?

A M.A.X. edzés javasolt minden sportolni és kihívásra vágyó személynek.

Habár intenzív edzésformáról van szó, a fejlődés az órák látogatása során szembetűnő változásokat eredményez az állóképesség tekintetében. Intenzitása a step-lépcső állásától is függ, ami lehet alacsony, közepes, vagy kalandoroknak magas állású is.

A 45 másodperces munkaidő az egyén rendelkezésére áll, saját tempódban dolgozz!

Javasolt olyan sportolóknak is, férfiaknak és nőknek egyaránt, akik olyan szabadtéri sportoknak hódolnak, mint a futás, vagy a kerékpározás, ugrómozdulatokat tartalmazó sportok. A M.A.X. tréning remek keresztedzés lehetőségét biztosítja,mivel előnyös módon támogatja a választott sportágban való fejlődést is.

De mindenkinek könnyen megszerethető edzésforma, hiszen nagyon hangulatos órákon vehetsz rész, ahol a csoport, a pörgős zenék, a közösség ereje hatalmas motiváló erővel bír.

Keresd a hozzád legközelebb eső edzőteremben!

Az edzőtermek listáját megtalálod az interneten: https://edzokepzes.hu/max-edzoterem-kereso

 

Kurucz Bea

Írj véleményt!

comments