Eddig eljutni talán még nem is olyan nehéz! Csak az elhatározást a kételyek követekik, hogy ott már mindenki…Ez az első nehéz dolog, amivel szembesülsz, hogy kevesebbnek érzed magad másoktól! De vajon jól látod?!

Megismertek Veled 3 gyakori tévhitet, amiért feladod az elhatározásod, és megmondom mit tehetsz ellenük!

            Az 1. hiba, amit elkövetsz, hogy másokhoz méred magad. A mérce Te magad vagy! Mindig is Te magad maradsz!

                Elmondom mire gondolok! Vannak határaid, mindenkinek vannak. Ezek a határok egyéniek. A guggolást lehet mélyebbre vinni, ha már nem, kezdjük súllyal nehezíteni, egy statikus pozícióba tolhatod az időhatárokat. De ez vissza fele is igaz. Ne guggolj mélyre, guggolj szabályosan ,nem egy perc tartás a Te célod, 10 másodperc is elég ha tökéletes a kivitelezés.

Egy csoportos órán az edző nem a legjobb kondiban, már széles tűréshatárral rendelkező vendég igényeihez állítja össze az edzésprogramot, hanem középutat választ. Egy átlagos kondit képvisel.

Mi a Te feladatod? Csak addig a pontig feszegesd a határokat, hogy ne váljon kínzássá az edzés! Tanulj meg örömből mozogni, edzés után úgyis büszkeség tölt el, mert megcsináltad, a kémia pedig utat tör magának a szervezetedben, endorfin képében! 😀

Ismerd meg a saját határaidat, fejleszd magad, lépd át a határaidat! Majd ismételd!

                A 2. hiba, türelmetlen vagy! A türelem a világon a legnagyobb erény, és az élet minden területén hasznosítható!

Azonnal nincs semmi. Ismered a mondást, – Nem adnak ingyen semmit. Ha egy gombóc fagyit akarsz venni, előtte türelmesen megkeresed az árát. Azt már ne is kérdezd miért ez jutott eszembe :/. Vagy is, de, kérdezd! Mert azokat a bevitt kalóriákat türelemmel egy jó edzésen el is kell égetni. Nem egy edzésen. Az első edzésed után csak azt fogod érezni, hogy van izomzatod, de sajnálatos módon, bármennyire is fáj ezt kimondani, látni még nem fogod. 🙁 Van, aki kevesebb időráfordítással tudja elérni, fenntartani a kívánt kondícióját/formáját, míg másoknak ez többször annyi időbe kerül. Elsődleges szempont a rendszeres testmozgás kialakítása legyen, és ha türelmesen, kitartóan csinálod, a cél mindig közelebb kerül! Mit tegyél?

A türelem az aktivitást jelenti, az erőfeszítéseink összpontosítását! Gyakorold!

           

            A 3. hiba, kifogásokat keresel!

Húúú! Na ez a kényes téma. Talán ezért nem is akarok erről ódákat zengeni, mert én ebben elfogult vagyok. Szigorú legyél magadhoz ezen a téren, és némi önzőségre is szükséged lesz, de a környezeted is örülni fog a Rajtad végbemenő változásnak, ezért elnézőek lesznek.

 Megosztok Veled egy érdekes és hozzáteszem igencsak elnagyolt számítást, amit semmilyen brit kutatók nem végeztek el, de ha nem a kifogást keresed, Benned is elindít valamit!

168 óra egy hét.40 óra a munka/iskola. (tudom, lehet több) 56 óra alvás. (ez viszont nagy általánosságban kevesebb) 72 óra, ami fennmarad minden másra. Ebből nincs heti 3 órád edzeni?

“Aki meg akar tenni valamit, talál rá módot, aki nem, talál rá kifogást!”

                                                                                                        -Stephen Dolley-

                Tehát, ha már megvan az elhatározás, ott meg ne állj! Elfogok járni edzeni, a saját határaimat feszegetem, türelmes leszek magammal és a testemmel, és minden héten minimum 3×1 órát edzek. 🙂

Írj véleményt!

comments